Pogoji nakupa
Osnovni izrazi
V skladu s pogoji nakupa, je kupec lahko vsaka fizična ali pravna oseba, ki naroči vsaj en izdelek, vnese zahtevane podatke in preko spletne strani www.woolf-shop.si plača naročeni izdelek , ki je v lasti Woolf d.o.o. (v nadaljevanju Woolf d.o.o.). Za prejemnika se šteje oseba, ki ji je izdelek izročen, ne glede na kupca.
Če se v podatke o kupcu vnesejo podatki o pravni osebi, se kupec šteje za pravno osebo, fizična oseba, katere podatki se vnesejo, pa za pooblaščeno osebo kupca - pravne osebe.
Za točnost vseh vnesenih podatkov je odgovoren kupec.
Dobavitelj naročenih izdelkov je Woolf d.o.o., Josipa Broza Tita 94, 40315 Mursko Središće, OIB:45374311169 POSLOVNA SPOSOBNOST.
S sprejetjem prodajnih pogojev mora biti kupec polnoletna in poslovno sposobna oseba. Kupec je odgovoren za točnost in popolnost podatkov, ki jih vnese ob registraciji.
Cene izdelkov
Woolf d.o.o. se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov zavezuje, da bo jasno, vidno in čitljivo prikazoval višino maloprodajne cene. Vse cene navedene v spletni trgovini so izražene v EUR z DDV (Woolf d.o.o. je v sistemu DDV). Izražene cene ne vključujejo stroškov dostave, ki se zaračunavajo posebej (podrobnosti so prikazane v spletni trgovini).
Naročanje in sklepanje pogodb
V spletni trgovini Woolf lahko nakupujete kot gost ali kot registriran uporabnik. Izdelke naročate z izpolnitvijo elektronskega obrazca. Izdelki se štejejo za naročene, ko kupec zaključi postopek naročila. Plačilo izdelka je možno po povzetju, plačilo na račun (preko e-banke ali splošne položnice).
Naročilo se bo štelo za prejeto:
Ob plačilu s plačilom na račun, s plačilno kartico ali Paypalom - potem, ko www.woolf-shop.si prejme naročilo v elektronski obliki.
Ob plačilu po povzetju – potem ko www.woolf-shop.si prejme naročilo v elektronski obliki
Ob prejemu naročila bo Woolf d.o.o. kupca, po e-pošti, obvestil o prejemu naročila.
V primeru, da kupec izdelke plača s plačilom na račun, se Woolf d.o.o. zavezuje, da bo izdelek rezerviral za 3 delovne dni. Po izteku 3 delovnih dni od prejema naročila. Podjetje Woolf d.o.o. ne zagotavlja razpoložljivosti in dostave izdelkov. Pri pregledu blaga pred dostavo se lahko zgodi, da je ugotovljena kakovostna napaka, nenavadna napaka (primer: čuden par čevljev) ali iz katerega koli razloga izdelek ni več dobavljiv. V tem primeru Woolf d.o.o. si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, o čemer bo stranka nemudoma obveščena.
Dostava izdelkov
Izdelke pošiljamo prek DPD-a. Pakete dostavljamo izključno ob delovnih dneh, od ponedeljka do petka, na navedeni naslov za dostavo.
Dostava
Vsa naročila/plačila prejeta med delovnim dnevom so obdelana isti dan in dostavljena v 2-5 delovnih dneh med 8. in 20. uro.
Strošek dostave plača kupec, cena pa vključuje embalažo izdelka.
Dostava za Slovenijo je 5,5€.
Za plačilo s karticami ali bančnim nakazilom nima dodatnega stroška, doplačilo za plačanje z gotovino po povzetju pa je 0,82€, a za PayPal 1,00€.
Za naročila nad 50 € je dostava brezplačna (velja samo za vrednost izdelkov v košarici). Storitev "Naročilo s prednostno obdelavo" ne sodeluje pri obračunu za brezplačno dostavo.
Woolf d.o.o. ne jamči za dobavljivost izdelka in si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe zaradi nedobavljivosti, nesparjenega, okvarjenega izdelka ali podobno.
Woolf d.o.o. je dolžan naročeni izdelek dostaviti v roku 15 dni od dneva sklenitve pogodbe.
Osebni prevzem izdelka je mogoč na naslovu Josipa Broza Tita 94, Mursko Središće.
Woolf d.o.o. dostavlja izdelke izključno preko dostavne službe.
Razumemo, da se kupec včasih lahko premisli, ko je naročilo že poslano. V takšnih primerih je pomembno upoštevati naslednje: Za izdelke večje teže, kot je fitnes oprema, ki se dostavlja preko kargo prevoza, veljajo posebni pogoji. Čeprav je dostava takih izdelkov brezplačna, v primeru odstopa od nakupa, ko je pošiljka že poslana, je kupec dolžan kriti stroške povratne dostave. Ti stroški so lahko precej višji v primerjavi s standardnimi paketi zaradi narave izdelka in načina dostave. Če se torej kupec odloči za vračilo izdelka, potem ko je blago že poslano, je dolžan pokriti stroške dostave, o višini stroška, ki se razlikuje od izdelka do izdelka, bo kupec pisno obveščen. Vračilo bo obdelano in denar vrnjen z zmanjšanjem za strošek dostave, v skladu z našimi pogoji politike vračila. To pravilo nam omogoča, da ohranjamo poštene in pravične pogoje za vse naše kupce, kot tudi da pokrijemo stroške, ki nastanejo pri obdelavi povratne pošiljke.
Pomanjkljive pošiljke, materialne napake izdelka
Woolf d.o.o. odgovarja za stvarne napake izdelkov, ki se prodajajo preko spletne trgovine, v skladu s pozitivnimi zakoni Republike Hrvaške, zlasti z Zakonom o obligacijskih razmerjih.
Naročeni izdelki so pakirani in urejeni tako, da se z rednim rokovanjem v dostavi ne poškodujejo. V primeru, da je pošiljka v transportu vidno poškodovana, kupcem svetujemo, da je ne prevzemajo. Stranke prosimo, da se za odpravo morebitnih težav obrnejo na Woolf d.o.o.
Kupec lahko zavrne prevzem poškodovanega izdelka pri transportu in mu ne zaračunamo stroškov dostave.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost naročila in primerjati prejete izdelke z računom. Če kaj manjka, je v osmih dneh dolžan poslati pisno reklamacijo na Woolf d.o.o. Kasnejših reklamacij ne sprejemamo.
S podpisom potrdila o prejemu pošiljke, kupec potrjuje, da glede dostavljenih izdelkov ni reklamacij. Z zavrnitvijo prevzema okvarjene pošiljke bo dostavna služba pošiljko vrnila Woolf d.o.o.. V primeru skrite napake na izdelku, ki jo lahko kupec ugotovi le s pregledom izdelka, je zagotovljena enostranska odpoved pogodbe in vračila, zamenjave izdelkov ali znižanja cen.
Reklamacije in vračila izdelkov
Kupec ima pravico do reklamacije in vračila pošiljke:
- če je prejel pošiljko, ki ne ustreza naročilu;
- če je prejel pošiljko z nenaročenim izdelkom.
Pritožbe pošljite: po e-pošti na info@woolf-shop.si ali pisno na naslov Woolf d.o.o., Josipa Broza Tita 94, 40315 Mursko Središće. Woolf d.o.o. bo pisno potrdil prejem pritožbe in odgovoril v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu reklamacije (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov).
V primeru utemeljene reklamacije ima kupec pravico do odpovedi pogodbe, vračila plačanega zneska ali zamenjave izdelka. V primeru zamenjave izdelka, kupec nosi stroške nove pošiljke in stroške vračila.
Woolf d.o.o. bo sprejel vračilo vseh zgoraj navedenih izdelkov na lastne stroške, če se ugotovi, da je reklamacija utemeljena in da kupec za to ni odgovoren.
Pravica do enostranske odpovedi pogodbe
Obrazec za enostranske prekinitev pogodbe lahko prenesete tukaj povezava. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico enostransko odpovedati pogodbo, brez da navede razlog, v 14 dneh od dneva prejema naročila.
Kupec ni upravičen do enostranske odpovedi pogodbe:
- če je predmet pogodbe zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo - če je bilo odprto po dostavi;
- če je predmet pogodbe blago, ki je zaradi svoje narave po dobavi nepopravljivo pomešano z drugimi vsebinami;
- če je predmet pogodbe hitro pokvarljivo blago ali blago, ki mu hitro poteče rok uporabnosti
Za uveljavljanje pravice do enostranske odpovedi pogodbe je kupec dolžan o tem obvestiti Woolf d.o.o. z nedvoumno izjavo, poslano po pošti, faksu ali e-pošti, z navedbo svojega imena in priimka, naslova prebivališča, telefonske številke in elektronske pošte. naslov. Woolf d.o.o. bo potrdil prejem obvestila o enostranski odpovedi.
14 dnevni rok za enostransko odpoved pogodbe začne teči od dneva, ko se kupcu vroči blago, ki je predmet pogodbe ali osebi, ki jo določi kupec, ki ni prevoznik.
Če stranka enostransko prekine to pogodbo, se Woolf d.o.o. zavezuje, da bo prejeti denar, zmanjšan za stroške dostave, vrnil brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva vračila blaga oziroma po predložitvi dokazila, da je bilo blago poslano.
Vračilo se izvede s plačilom na TRR kupca. Kupec je dolžan blago poslati brez odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je poslal svojo odločitev o enostranski odpovedi. Stroške vračila blaga krije kupec.
Kupec je odgovoren za morebitno poslabšanje blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tiste, ki je potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Spletno reševanje sporov
Komisija Evropske unije je uvedla pravila o digitalnih pogodbah za poenostavitev in spodbujanje dostopa do digitalnih vsebin in spletne prodaje po vsej EU, nova spletna platforma pa zdaj krepi zaupanje v spletno nakupovanje in pomembno prispeva k strategiji enotnega digitalnega trga EU.
Za reševanje sporov prek interneta lahko kupec dostopa s klikom na to povezavo.
Končne določbe
Ti pogoji nakupa skupaj s Pogoji uporabe so sestavni del prodajne pogodbe med Woolf d.o.o. in kupcem.
Vse "pogoje nakupa" in "enostransko prekinitev pogodbe" v pdf formatu lahko prenesete tukaj: