SUP DESKA ZA VESLANJE, IGIH
Cena vključuje DDV (22%)
Diners
Discover
DinaCard
Mastercard
VISA
Maestro
OPOMBA 2: Želimo te opozoriti na nekaj pomembnih stvari, povezanih z vzdrževanjem tvoje SUP deske. Ker je deska izpostavljena različnim pogojem, kot so temperatura, sončna svetloba in pritisk, se lahko zmanjša tlak v deski. To se zgodi zaradi varnostnega ventila, ki je zasnovan tako, da sprosti pod določenimi pogoji, da se prepreči poškodovanje ali pokanje deske.
Prav tako je pomembno omeniti, da lahko deska izgubi zrak, če jo uporabljata dve ali več oseb hkrati. Zasnovana je za uporabo ene osebe in dodaten pritisk lahko vodi do zmanjšanja tlaka in možnih poškodb. Zato je pomembno, da redno preverjaš tlak v tvoji deski. Če opaziš, da je deska mehkejša kot običajno, da se obnaša drugače na vodi ali da jo uporablja več oseb hkrati, so to znaki, da jo je treba napihniti. Prav tako lahko velike spremembe temperature, zlasti izpostavljenost visokim temperaturam in neposredni sončni svetlobi, pospešijo ta proces. Svetujemo ti, da občasno preverjaš in po potrebi napihuješ svojo desko. To bo zagotovilo njen optimalni učinek in dolgo življenjsko dobo ter ti omogočilo, da uživaš v vsakem trenutku, preživetem na vodi. Če desko uporabljaš v morski vodi, jo po uporabi obvezno izperi z sladko vodo, da sol ne bi nagrizla delov, kjer je deska zlepljena. Torej, če te ti detajli ne motijo, majhni sledovi uporabe, prihrani pri nakupu in se dobro zabavaj na vodi! DOSTAVA JE BREZPLAČNA!
Kakšna je cena dostave?
Dostava po vsej Sloveniji je 5,5€. Dostavo izvaja GLS v roku 2-5 delovnih dni. Za znesek nad 50€ dostava brezplačna.
Kako izmeriti stopalo?
Natisnit predlogo, stopi bos na papir (pazi da je pod popolnoma raven), peto nasloni na steno (na šabloni je označena črta) in na papirju označi konico palca s svinčnikom ter zapiši dolžino. Pod velikostmi izdelkov v spletni trgovini poišči velikost v centimetrih za tvojo dolžino stopala.
POMEMBNO! Da bi bile meritve stopal uspešne, morate v nastavitvah tiskalnika izklopiti prilagajanje strani (skaliranje) in tako omogočiti tisk na 100% (primer nastavitve je viden na naši predlogi). Če tega ne storiš, predloga ne bo natisnjena v pravi velikosti, zato meritev ne bo pravilna. Ob vsakem artiklu v spletni trgovini je "vodič za izbiro velikosti"kjer je vse razloženo korak za korakom. Za merjenje stopal smo omogočili prenesi predlogo tako da samo stopiš z nogo na natisnjen papir in zapišeš velikost. Ko zapišeš velikost stopal, jih nato le še primerjaš z meritvami velikosti v izdelku, ki ga želiš naročiti. To je to! In poskrbi, da so podatki točni, ker vsak izdelek merimo lastnoročno.
Kako nakupovati v spletni trgovini Woolf?
Pripravili smo kratek video, ki si ga lahko ogledate. Ni težko.. KLIKNI na video
Kako do kupona za popust?
Na naslovnici lahko enostavno najdeš polje, kamor vneseš svoj e-poštni naslov. Ko ga vneseš, boš prejel e-poštno sporočilo s povezavo za potrditev (preprosto klikneš na njo). Po potrditvi boš ponovno prejel pošto s kodo za popust ki jo lahko vnovčiš pri naslednjem nakupu. Koda za popust velja sedem dni od dneva registracije in ko se ta rok izteče, kode ni več mogoče uporabiti. Enkrat tedensko pošiljamo e-novice, ki vsebujejo sveže, zanimive teme iz našega bloga, aktualne, zanimive ponudbe in kode za dodatne popuste, ki jih prejemajo le naši naročniki. Oglej si videoposnetek, ki prikazuje vse korak za korakom. KLIKNI na video
Ali je mogoče izdelek zamenjati po nakupu?
Seveda lahko. Če se zmotiš pri velikosti in ugotoviš, da je izdelek prevelik ali premajhen, uredili bomo zamenjavo. Vse kar moraš storiti je to, da narediš novo naročilo, ki ga takoj pošljemo, in vračilo pošlješ na naš naslov. Finančna sredstva pošljemo najkasneje do 14 dni od prejema odstopa od pogodbe a nikakor ne pred prejemom blaga nazaj v našo poslovalnico. Gotovinsko vračilo sredstev ni mogoče. Stroški dostave vračila blaga in organizacijska odgovornost pri vračanju izdelkov so v polnem obsegu na strani kupca. Obrazec za vračilo lahko preneseš na tej povezavi.
Kaj pa, če želim izdelek vrniti?
Če se odločiš za vrnitev, lahko to storiš v 14 dneh. Pošlješ nam paket (na lastne stroške) in vstaviš papir, na katerem navedeš sledeče podatke: razlog za vračilo, IBAN na katerega lahko vrnemo denar, ime-priimek-naslov. Obrazec za to lahko preneseš na tej povezavi. Ko prejmemo paket, ti istočasno vrnemo denar na tvoj račun. Več o pogojih vračila si lahko prebereš tukaj.
Kakšne so še druge možnosti za oddajo naročila, če se ne znajdem v spletni trgovini?
Trudimo se, da bi bila naša spletna trgovina čim bolj pregledna in enostavna za oddajo naročila. S klikom na velikost artikla se odpre možnost prenosa izdelka v košarico. Potem lahko odpreš košarico (zgoraj desno) in greš na plačilo, kjer oddaš svoje podatke. Mnogi v tem postopku pozabijo sprejeti pogoje nakupa, zato se naročilo ne izvrši. Bodite pozorni na to. Če se še vedno ne znajdeš, smo tu zate ob delavnikih od 7. do 19. ure ali ob sobotah od 8. do 13. ure. Svoje naročilo lahko oddaš po e-pošti: info@woolf-shop.si ali pošlješ sporočilo s pomočjo facebooka ali nas preprosto pokličeš na +385(0)40 543 603 podatke bomo z veseljem zapisali. Podatki, ki jih potrebujemo za naročilo: ime, priimek, naslov za dostavo, številka mobilnega telefona, e-naslov.
Kakšna je cena dostave za Slovenijo in ali lahko plačam po povzetju?
Tvoj paket lahko plačaš po povzetju, dostava za Slovenijo znaša 5,5 €. GLS dostavi v roku 2-5 delovnih dneh po prejemu naročila.
Kakšni so načini plačila?
Naročilo lahko plačaš neposredno na naš račun, s karticami, GooglePay, AirCash, PayPalom, ali po povzetju (plačilo po povzetju).
Komentarji